0

På jobbet

Vi skulle åka till folkets park för enligt hemsidan fanns det ett vinterland, men tji fick vi allt var igenbommat så vi drog och fikade i stället. På våg hem genom Malmö såg vi ett hus som blåst ner i kanalen :-) resten av dagen flöt på bra och efter jobbet hämtade jag Anna panna och vi mötte upp Nikki, vi handlade lite till nyår och sen käkade vi på pizzerian innan vi gick hem och fortsatte snacka. Frank och Johanna kommer ner till nyår och det ska bli trevligt att fura med Anna och familjen :-). Julen flöt på bra och jag jobbar sen igår då jag körde direkt från Frank till jobbet och jag jobbar även nyårshelgen men har bra tider så jag ändå kan fira. Sen är jag ledig några dagar i rad så jag och Liam kan umgås lite <3. Nu ska jag Nanna kudden...... Sov gott :-)

Kommentera här: