2

Låt mig få ljuga!

Är så trött på mig själv så jag kan spy och jag skulle behöva sitta själv i en stuga ute i skogen med alla avsnitt av Hem till gården som finns,massor av vitt vin,böcker och god mat och sen bara få vältra ut all ångest,all smärta och allt annat som går i baklås just nu.

Folk säger alltid att man ska inte klaga,det finns dom som har det värre,jo det finns det säkert,men i min värld och i min verklighet är det jag som har det jobbigt just nu,just idag...alla andra dagar jobbar jag med barn och ungdomar som har särskilda behov,jag försöker vara ödmjuk och full av respekt för mina medmänniskor men jag har varit på väg att glömma mig själv i så många år och jag tar tag i det nu.....jobbigt är det och ont som fan gör det....rent fysiskt ska vi inte ens tala om.....men jag reser mig på morgonen,jag kliver upp och är en hygglig människa,jag ler mot folk och jag säger snälla saker till dom som förtjänar det =)

Men vet ni,just idag är jag väldigt trött och helt slut och jag orkar inte spela ......idag är jag inte stark och den axel jag vill luta mig emot är inte här.....

Men i morgon kommer allt vara mycket bättre igen...det vet jag =)

Till alla fina människor som jag vet bryr sig om och som faktiskt ser och hör på mig när jag inte mår bra vill jag bara säga att även om ni ser att jag ljuger när ni frågar om allt är bra och jag svarar Ja(som vanligt) låt mig ljuga,för en sådan dag är jag inte mogen för att prata och ju mer någon pressar desto mer tiger jag still....det kommer när tiden är mogen och kanske är ni redo och har tid eller så har ni det inte,jag får ta det för världen kretsar inte bara runt mig,jag vet det (hur otroligt det än kan låta) =)

Med detta skrivet ska jag hålla soffmyskväll med min goe påg <3

Kram till alla fina!

Kommentarer:

1 e-k:

skriven

Kära du



Här kommer många styrkekramar,bättre sent än aldrig.

Som du själv säger så har du säkert rest dig igen, Det gör vi, sådana som vi...igen och igen och igen.



Jag önskar att jag på den gamla tiden hade fått ta del av kvinnan bakom leendet. Kram än en gång

2 Lotta:

skriven

Tack E-k och massor av kramar tillbaka =)

Kommentera här: