0

Hyacinten som vägrade blomma!

Godmorgon Sverige!

Jag har sovit som en stock i natt,har fortfarande märken kvar på kinden efter kudden och en liten hög med saliv på lakanet.....drömmarna har varit positiva och att sova gott är otroligt viktigt för resten av dagen.

Jobbade till 17 igår och hämtade sen Liam,vi skulle egentligen åkt ner till Trelleborg för att handla en sista julklapp,men när vi såg köerna på motorvägen så körde vi mot Höllviken igen,vi gick i toppengallerian och sen hyrde vi en film RIO..hur bra som helst....=)

Idag jobbar jag sista dagen på 5 dagar sen och det ska bli såååå skönt med ledigt och på Söndag kör jag upp till min älskling Frank <3

Kollar på min ynkliga hyacint som inte vill blomma,det är bland de godaste dofterna jag vet nämligen..till jul alltså =)

Nu ska vi iväg til skola och sen Willys för att trängas med de andra löntagarna =)

Ha en superfin dag allihop!
 

Kommentera här: