0

Finaste vännen min!

Idag fyller Sussie år,min fina,fina vän som jag älskar så högt och hade jag varit lagd på annat håll hade vi varit gifta idag...ja om hon var på samma håll såklart ;-)

Hon är klok,lyssnande,förstående,dömer aldrig men kan ryta till om hon tycker man gjort något dumt,vi kan sitta i timmar och komma fram till absolut ingenting och samtidigt skratta oss hysteriskt trötta...vi ringer varandra ungefär 5 gånger om dagen om inte jag är hos Frank för då är det inte bara dålig täckning utan hon tycker på fullaste allvar att vi ska få vara ifred...en god vän med andra ord som förstår vikten av vårt distansförhållande.....det gör mina andra vänner också vill jag förtydliga,men eftersom Sussie fyller år idag så är det henne det handlar om!

Grattis,finaste och underbaraste vännen...du är guld(tackor)värd och jag älskar dig <3<3<3



Kommentera här: