0

Om livet!

Då var det Söndag förmiddag..kaffet är i blodet och kroppen börjar så smått vakna till liv....vi var på kalas igår hos Lizette och Joacim för deras små änglar fyller och ska fylla 7 och 9 år....det bjöds på goda pastasallader och kall fläskfilé till supergott,kaffe och tårta och till slut gottebord och lite gott att dricka till det.

Jag,Magnus och Liam var kvar till sist,Nikki hade åkt lite tidigare för hon skulle iväg...ovanligt ;-)
Jag ramade Magnus till bussen på väg hemåt och det är helt fantastiskt skönt att vi kan umgås och prata normalt med våra vänner.....vi pratade lite grann om det att vissa tagit lite avstånd för att de nog inte vet hur de ska bete sig...men dom som har minst problem med alltihop är nog jag och Magnus.

Vi satt ute med filtar omkring oss igår kväll och drack lite vin och pratade om livet och barnen och det var så avslappnat härligt....det är goa människor Lizette och Joacim <3

För övrigt så mår jag väldigt väldigt bra,jag är lycklig och tillfreds och jag hoppas ni alla känner så =)

Kramar i massor <3<3


P.s min kamera är sönder,så det blir dåligt med bilder framöver =( D.s

Kommentera här: