3

Världens bästa Ingvar!

Ett stort och innerligt Grattis till världens bästa Ingvar,Nikki & Liams farfar och min svärfar,ja min före detta svärfar om man nu ska vara petig,men det är jag inte...han är min svärfar!

Ingvar fyller 75 år idag och sitter i skrivandes stund i en bil på väg till Tyskland tilsammans med Nancy och jag hoppas ni får en superdag bägge två!

Nancy fyller ju 75 på Midsommarafton och då är det fest,jag jobbar ju såklart,men kommer att köra dit direkt efteråt och fira en liten stund i alla fall.

Ingvar är en otrolig man,generös och omtänksam och med ett stort hjärta som helst ska döljas som den karlakarl han är....det roliga är att han inte lurar någon eftersom hans goda hjärta lyser igenom =)

Ett stort Grattis till dig Ingvar önskar

Lotta,Liam & Nikki <3<3<3



Ingvar & Nancy...världens bästa !!!!

Kommentarer:

1 Annica:

skriven

om det fanns fler karlar som han ;D

2 Liv:

skriven

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

3 Lotta:

skriven

Tack så mycket Liv =)

Kommentera här: