2

To walk away in the middle of a song!

Sådan här musik jag delar med mig av här är sådan musik jag spelar när jag känner massor men inte kan få klarhet i det riktigt...något trycker i bröstet och jag mår så bra egentligen så jag fattar egentligen inte varför,men jag behöver få en massa svar på obesvarade frågor och inget är mer balsam för själen än vacker musik.

Något klämmer och pressar fram tårar....fast jag kan inte förklara varför,visst är det märkligt hur man fungerara lite i sitt undermedveta...för jag behövde bara trycka Play och höra de första ackorden så grät jag hejdlöst och okontrellerat och gick in på toaletten för att inte Liam skulle höra.

Någonstans inom mig har jag ju klart en sorg,den kommer fram lite då och då och skakar om mig
Jag kan inte förklara det bättre än att ....jag går ut mitt i en sång,en vacker sång som jag egentligen vill lyssna färdigt på

Nu ska jag göra mig färdig för middag hos en jobbarkompis med familj och hoppas på en mysig kväll med mat och trevligt sällskap =)

Jag önskar er detsamma,ja inte hos min jobbarkompis kanske men det andra ;-)


Lotta - Din vän på webben <3

Kommentarer:

1 e-k:

skriven

Mmmm. Jag förstår men utan att kunna förklara. Stor kram

2 Anonym:

skriven

Så snt... sedn använder man färre muskler i ansiktet för att se glad ut än att vara sur.... ger också lite facelift...



Heja på leenden!!!



Kati

Kommentera här: