0

Onsdag!

Men Godmorgon!
Jag hoppas just du mår bra och att solen lyser över dig?
Hade en kanondag igår med kollegorna,vi var på en liten krog utanför Trelleborg där vi hade Brainstorming och bjöds på lamm till lunch,ja tillagad såklart....visst var det landet,men inte så extremt ;-) och smarrig fika både före och efter.

Hämtade Liam och fick pratat och myst med dottern som tillbringat all ledig tid hos Marcus och de har ju firat 2 år ihop,sötnosarna <3
Hon skulle övningsköra med Pappa igår och att jag skulle göra det har inte ens kommit på tal,hade hon inte kört över någon så hade hon kört över mig om hon fått chansen,så Magnus kändes som ett bättre alternativ =)

Jag och Liam hade en myskväll och jag kollade Desperate Housewives som vanligt och gick sen och la mig efter det.

Nu är vi på gång med skola och jag ska storhandla och senare ska jag träna innan jag hämtar Liam efter skolan och köra direkt till Malmö och träffa Farmor,Liam ska ekiperas med sommarskor och lite nya kläder.

Efter det ska vi hem till Åkessons och vi ska äta middag ihop och sen blir det hem och titta på Greys innan ännu en dag är till ända.

Så ser min och vår Onsdag ut och jag hoppas ni får en fin dag =)

Kramar i massor <3<3

Kommentera här: