2

Så det så!

Jag hade skrivit ett inlägg som hette Kommunicera med män,jag publicerade det och nu är det borta!!!!????
Hittar det inte =(

Jag giter inte skriva om det,men det handlade i stort sett om missförstånden i kommunikationen mellan män och kvinnor om hur olika vi tänker och agerar!!

Nåja,suck jag kanske skriver om det senare!

Det blev ingen tur till Växjö och min bror,han är en väldigt upptagen man som är i sluttampen av en renovering dit han och familjen ska flytta så jag förstår ju och inte kan jag hjälpa till heller...har tummen om inte mitt i handen så ovanpå......;-)

Så det får bli en annan gång i stället,så jag fick tänka om och gick här och muttrade och morrade och jag gillar inte att vara irriterad,det är otroligt missklädsamt och tråkigt...men då plingade det till i mobilen och en middagsinbjudan kom....Ja tack!

Så nu är jag go och glad igen och ska ta min ljuvliga son med mig ut på en cykeltur...så det så =)

Ha en fin Lördag!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ha det trevligt... vi hade trerätter igår.



Kati

2 Lotta:

skriven

Kram på dig Kati <3

Kommentera här: