4

Påskens festligheter

Godkväll!
Är hemma efter helgens sista jobbpass och är lite trött och sliten,det har varit mycket sol och en del fest och jobb,första solbrännan är på plats och jag är rätt nöjd med tillvaron och i morgon får jag hem Liam igen =)
Idag har fina Therese varit och fikat och vi låg i varsin solstol och babblade om livet i stort och smått,underbart och tiden bara sprang iväg =)

Var på tjejmiddag i går kväll hos min kusin Zia igår inne i Malmö,de har flyttat till en häftig vindsvåning i centrala stan och det var en supermysig kväll och natt.

Lägger in lite bilder och de talar nog för sig själva...önskar er en fin söndag <3

 Jag,Anna-Karin och Zia

 Zia och Emili

 Snygge ;-)

 Dans i köket

 Mer dans.

 Aoch =)

 Det ligger i släkten =)

 Lite soffmys =)

 Anna-Karin,Zia,Emili och jag..tack för en superkväll =)

Kramar!!

Kommentarer:

1 Anna-Karin:

skriven

Himla trevligt var det!

Kram

2 Anonym:

skriven

Det såg roligt och ballt ut... härligt...vad vacker du är...



Jag är avundsjuk, jag så är avundsjuk.... på solbrännan... jag ser fortfarande sjuk ut.



Kram!Kati

3 svägerskan:

skriven

Hälsa Kia att hon är skitsnygg i sin frissa!

4 Lotta:

skriven

A-K...visst var det =)

Kati...tack så mycket,du är fin du med <3

Carina,du menar säkert Zia ;-) och jag ska hälsa henne detta =)

Kommentera här: