2

Kapitulerad!

Godmorgon!
Jag är minsann lite grann bakis idag.....var på middag hos familjen Åkesson igår och hade jättetrevligt...körde dit och hade alla intentioner att köra hem,men det var det absolut inte tal om,efter högljudda protester och lovad skjuts hem så kapitulerade jag och lät bilen stå....är inte glad för sånt annars,vill gärna ha med mig allting hem men nu är detta i krokarna och Camilla kommer och hämtar mig senare så jag kan hämta bilen.

Liam fick träffa deras son Maxi för första gången och de fann varandra direkt och hade jättekul,det bjöds på fisk  kokt potatis och senapssås med sallad till...hur gott som helst =)

Camilla jobbar natt på mitt jobb och vi har inte förrän på senare tid börjat umgås även privat,en rolig och förvirrad kvinna som är lätt att umgås med,hon och familjen bor ute på en stor gård i Räng,strax utanför Höllviken som de håller på att renovera,det kommer bli super när allt är klart =)

Ledig Söndag idag och det kommer bli slött,slappt och likgiltigt,väntar på att min Kvällspostenkille ska komma...han har en förmåga att bara precis stå utanför köksfönstret när jag tittar ut och jag blir lika rädd varje gång hahaha....!

Ja det var allt för tillfället så jag önskar en Skön Söndag!

Kram

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ha en skön söndag sjäv! Love from Borås!



Kati

2 dottern:

skriven

SÅ FIN DU ÄR MAMMA

Kommentera här: