4

Han bara stod där!

Som jag misstänkte...ja kvällspostenkillen alltså,den blyge,lite tafatte som alltid blir så glad när jag ger honom dricks...vi är kompisar nu,kvällspostenkillen och jag,för han har sett mig i pyjamas och morgonrufsigt hår och har man gjort det,då finns det ingen återvändo...vi är förenade i en hiskelig syn!

Nu har jag och Liam varit ute och cyklat längs strandpromenaden...jag älskar att säga att jag bor 200 meter från stranden.....vi cyklade till Falsterbokanalens kiosk och åt glass,eller rättare sagt medan jag var i telefon så beställde Liam en jättestor glass som kostade varenda peng jag hade med mig,så jag blev utan =(
Men att höra Liam smaska förnöjt och med en belåten suck konstatera att detta är livet så gjorde det mig inget att jag blev utan glass.....jag fick smaka lite =)

Nu sitter vi här och väntar på att bli hämtade av Camilla för att få hem bilen,stannar väl på en kopp kaffe kanske i solskenet =)

Okej jag lägger in lite bilder från cykelturen...ni vet den som ligger så nära mig...runt 200 meter ;-)
Jag önskar er återigen en finfin Söndag =)

      

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Citronsorbet?



Kati

2 Lotta:

skriven

Jag vet inte riktigt vad han tog Kati....men det lutar väl åt det ;-)

3 Malin:

skriven

När jag körde från skanör idag så jag en pojke med sådan tröja, nu fattar jag att det var liam:P

4 Lotta:

skriven

Hihi...ja det måste det ha varit Malin =)

Kommentera här: