3

Det blev en dag på stranden!

Åhåjaja vilken underbar dag och trött som ett helt ålderdomshem är jag nu =)
Var på ett möte i Vellinge vid 8 och hämtade sen Ludde...hans cykel hämtade jag redan i går kväll så den var på plats hemma.

Jag gjorde mackor och varm chocklad,fikabröd och saft och sen cyklade vi till Kämpingestranden...jag placerade baken på en sten och läste medan grabbarna sprang runt och lekte...vi fikade lite och sen gick vi hela vägen ut på piren och pratade om allt mellan himmel och jord....klättrade på stenarna och bara njöt av det härliga vädret.

Jag satte mig och läste ett bra tag till och efter ca 3 timmar på stranden så cyklade vi hemåt...hann inom en leksaksaffär på vägen tillbaka också =)

Väl hemma...tog jag ut solstolarna och killarna hjälpte mig att rengöra dom vilket urartade i ett vattenkrig och jag var väl kanske inte helt oskyldig själv hrrrmmmm ;-)
De fick glass som belöning i alla fall =)

Grabbarna ville efter ett tag gå in och värma sig och titta på Tv och då passade jag på att göra kaffe och läsa ut min bok..."Brott" av Karin Fossum,min absoluta favoritförfattarinna.

Nu spelar de Playstation och Ludde ska strax bli hämtad....sen ska jag hänga tvätt och plocka undan och förbereda middagen,sen håller vi kväll jag och Liam.

I morgon är det begravning i Oxie och sen ska jag jobba på gymmet...Liam ska troligtvis till Emil och leka så slipper han sitta här hemma och glo när jag är iväg.

Jag lägger in lite bilder från idag och önskar er en fin Måndag...det hettar lite i ansiktet på mig så jag tror första solbrännan är på plats =)

Kramkram!
        

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hej!



Vilken underbar dag! Ser ut som ni har haft det toppen! Vattenkrig tycker jag är urkul!

Ha det gott... Hälsa barnen.



Kati

2 Lotta:

skriven

Ja Kati,helt underbart har vi haft det =)

Vattenkrig gillar vi....speciellt du Esther Williams ;-)

3 lovisa:

skriven

Godmorgon:9

Kommentera här: