0

Sösdala is da shit ;-)

Har sovit som en kratta inatt,verkligen inte fått många blund i ögonen,har vändit och vridit och funderat och grunnat och inte fått luft,gått upp och lagt mig igen och så höll jag på hela natten,jag var verkligen nära att ringa till jobbet för att säga att jag inte kunde komma,men min arbetsmoral är hög och sen skulle jag ju köra direkt till Sösdala och då kan man inte först ringa och säga att man är sjuk för att sen åka till en väninna för att fika...rimmar dåligt,så det var bara att åka i väg.

Körde inom Höör för att köpa en liten blomma till Sandra eftersom jag aldrig varit hemma hos henne i Sösdala och såhär fin bukett blev det :


Sandra och Jack(vovven) mötte upp mig och kaffet sattes på och kakor serverades och sen trutade vi igång och efter en stund kollade vi gamla foton och snackade med hennes son Kenny.

Sandra satte igång med maten efter ett tag,en superdupergod soppa med bröd till
 och det smakade mumma för en hungrig mage.

Runt 17 var det så dags att fara hemåt till Hököpinge och det var en jättetrevlig eftermiddag så tusen tack Sandra, detta får vi snart göra om igen och då vill jag sova över och ligga i din tempurmadrass ;-)

 Puss och Kram från oss!

Kommentera här: