6

Morrn,morrn!

Godmorgon!
Det ser ut att bli en strålande dag och jag har en lång arbetsdag framför mig,den börjar 9 med teckenkurs och slutar klockan 22 ikväll,däremellan ska jag ha lönesamtal med chefen och måste sälja mig själv big time...jag är ju så bra på det...NOT!!!

I morgon är jag ledig men ska jobba några timmar på gymmet och på Fredag åker jag till en kär väninnna och håller helg.....=)

NU dricker jag kaffe och ska plöja igenom Aftonbladets nyheter innan jag ska iväg!

Ha en trevlig Onsdag söta,fina ni <3<3

Kommentarer:

1 Erika:

skriven

låter som en toppendag tycker jag. En kvinna med dina talanger o gåvor ska inte ha några somhelst problem att promota sig själv till högre lön.Det är du väl värd. Lycka till! Ha en underbar fortsatt onsdag alias lill-lördag. kram Erika

2 svägerskan:

skriven

ha en skön och mysig helg, love you

3 Lotta:

skriven

Tack Erika och tack Carina...love you too <3

4 Anonym:

skriven

Upp på barrikaden... mer lön åt alla... ha en bra dag!



Kati

5 Annika:

skriven

Ville bara säga god natt till dig sötLotta!

6 Lotta:

skriven

Godmorgon sötAnnika =)

Kommentera här: