3

IPoden från helvetet!

Dagen började med att vi gick upp klockan 6 för att Magnus skulle vara på Trelleborgs Lasarett senast 7.15 eftersom det var dags för hans axeloperation idag.
Klockan 8 lämnade jag honom i trygga händer och hämtade honom igen ca 11.30
Väl hemma så hann jag sitta en stund så dundrade dottern hem och tyckte att hon och jag kunde väl åka och titta på en Ipod till henne,jag är inte så sugen på att springa i affärer i flera timmar sa jag men det försäkrade hon mig om att det inte skulle ske.......yeah right,jag går på det varje gång,vi började med SIBA och OnOff men nej se det passade inte ,så ut på Media Markt och efter ca 45 minuters velande bestämde hon sig och det var det sista exemplaret så hon fick ett bra pris av killen....han var ny och hade ingen inloggning så det tog honom 45 minuter att bara hämta Ipoden och skriva ut ett kvitto....det kan man väl stå ut med MEN,när vi hunnit 100 meter från affären upptäcker Nikki att den är avaktiverad...in igen och i 1 timme(!) försöker en snubbe med dålig andedräkt och piercing hjälpa henne samtidigt som han står och snackar skit om sin kollega som sålt den till oss och utan resultat,den var butikslåst...Nikkis rynka mellan ögon blev djupare och jag backade instinktivt 5 meter =)

Det blev ett återköp,via service-Informationen och slutligen Kassan fick vi pengarna tillbaka och Nikki var så arg och besviken,så vi körde igenom hela stan och inom Onoff igen där hon fick köpt den hon tittade på från första början,vid detta laget var mitt blodsocker lågt och min rygg sprängde,men jag bet ihop och hon fick sin j-a IPod...skjutsa henne till jobbet och sen hem....Det tog 3,5 timme allt som allt och nu är jag hemma och måste sätta på kaffe innan jag svimmar,Magnus ligger och vilar och Liam spelar Playstation,själv ska jag som sagt dricka kaffe och se Hem till gården på Tv4 Anytime....spännande nu ;-).

Men annars är allt bra =)

Hur har er dag varit?

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

3 djupa andetag, så kör vi! ;o)

Kramilikram

2 kiina:

skriven

Jiisses det lät jobbigt!! Men vad gör man inte för sina barn s och media markt avskräckte ju absolut mig nu...hade tänkt ta en sväng dit imorgon =(



ja ja får väl se vad jag gör



kram K

3 Sara:

skriven

Tack! <3

Så sant, jag ser det så numera.. att jag finns bara 1 gång

Kommentera här: