8

Min Hallontratt!

Min underbara dotter Nikki fyller år idag, 17 år gammal,en onödig ålder tycker hon själv..NÄSTAN myndig ;-)
Grattis gumman jag älskar dig mest av allt på denna jord.
Eftersom jag är i Skanör och inte har några foton i min dator så får det läggas in i efterhand.

Jag och Liam har sovit som två skunkar i det lilla huset och vaknade 8.30 utvilade och vi bara tittade på varandra och konstaterade att här...här sover vi gott =)

Om ni undrar vad namnet Hallontratt kommer ifrån så baserar det på att Nikki fick tas (läs dra) ut med sugklocka vilket resulterade i att hon såg ut som en tratt i huvudet men hade en hallonröd pussmun....Hallontratt!

Nu ska vi snart hem till Magnus och fixa iordning inför kvällens middag med Nikki och Marcus,sen ska hon vidare på tjejträff och jag ska ju jobba i natt så jag får avvika redan 21.30.

Ha en superdupernice Lördag!

Kram

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Trevlig lördag själv och hälsa Hallontratten från Borås med en kram!



Kati

2 Linda:

skriven

Hälsa och gratta från oss alla!



//Kram, L.

3 Lotta:

skriven

Hon läser säkert här,men jag ska framföra det ändå =)

4 madde:

skriven

Snygg blogg ;O

5 ÅSA:

skriven



haha ja, det var inte kul o vara 17 :P bara gå o längta

6 J I L L I Z:

skriven

Hejsan, härligt med lördag ju :D hur mår du idag?

7 Millah:

skriven

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

8 gabriella:

skriven

Vill du bli dagens blogg?

Ta chansen, det kan bli du om du anmäler dig!



http://ovesson.blogg.se/2010/october/dagens-blogg-3.html#comment

Kommentera här: