4

Det ser ljust ut !

Sitter just nu i Hököpinge och packar ihop det sista,sen hämtar jag Liam efter ett kalas ikväll och åker hem till Skanör,jag har varit där i ett par omgångar redan och bäddat rent och packat upp lite så vi kan ha en myskväll,jag har köpt hem Liams favoritläsk och chips så vi ska ha det riktigt bra....jodå,ett glas vin till mig finns också på kylning =)inte glaset,utan flaskan ;-)

Bilen är lagad äntligen och vi börjar få rätt på allt det ekonomiska,det kommer bli tufft ett tag framöver,men allt går med luft och kärlek och så lite våld och vaselin på det.

Födelsedagsfirande med bästa dottern i morgon och sen ska jag jobba natten,däremellan ska jag hinna sova också...på något sätt...

Så,om vi inte hörs i kväll på något sätt så ha en trevlig kväll,sov gott och dröm sött!

Greetings!

Kommentarer:

1 e-k:

skriven

Kramen

2 Annika:

skriven

Ha världens mysigaste kväll!

Tänker på dig, det vet du!

<3

3 Anna:

skriven

Tack för skjutsen efter kalaset o ha en mysig första natt i huset....vi hörs i morgon. kramisar

4 Lotta:

skriven

Tack alla och Annapanna....vi hörs i morgon <3

Kommentera här: