3

Me & Mr T

Godmorgon!
Vi gick och la oss tidigt igår jag och Liam och idag mår han mycket bättre så det blir en sväng till julskyltningen i Vellinge med Magnus och förhoppningsvis med Nikki och Marcus också och efter det så lämnar jag över Liam till sin Pappis....denna veckan har bara flugit iväg och jag har älskat varje stund och vi har myst dessa dagar Liam varit sjuk med extra gott att äta och hyrfilmer....måste få skämma bort mitt lilla troll och nu vill jag få träffa de andra ungarna med ( Jag räknar Marcus som min)och få en dos av pussar och kramar för att klara resten ev veckan som innebär mycket jobb. Lillefisen kommer och det är full fokus på det som gäller =)

Måste snart ta mig iväg och köpa nya jacka och stövlar till mig men det är ju så tråkigt att prova =( Nåja vi får se om jag hinner i eftermiddag efter julskyltningen.

Nu önskar jag och min Mr.T en glad första Advent



Varma kramar på kalla vinterkinder till dom som vill ha 3<3

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Trevlig vintrig advent!



Kati

2 svägerskan:

skriven

Trevlig advent lite sent - eller tidigt inför nästa?

hoppas att allt är bra med er.

kram

3 Anonym:

skriven

Tack allt är bara bra och själv Carina?

Tack kati och jag hoppas ni fick en fin advent också?



Kram till er <3

Kommentera här: