0

Förkylt !

Godmorgon mina vänner!
Liam är jätteförkyld och har vaknat i natt några gånger och varit orolig så det blir inget kalas för honom ikväll tyvärr,vi får väl avvakta och se hur det blir med julskyltningen i morgon....stackars liten =(

Jag ska se på skidor idag,nu börjar min Tv säsong,skidor och skidskytte varje helg lång tid framöver =) me like a lot och så får jag ju se Emil Hegle Svendsen som är en gåva till oss kvinnor,visst tävlar han för Norge,men Nikkis pappa är ju norsk så liiiite patriot får man väl lov att vara?

Sitter och dricker mitt morgonkaffe och tittar ut på en massa snö som ligger så fridfullt,tyvärr ingen sol som gör att det gnistrar sådär vackert men man kan ju inte få allt =)

Vad ska ni göra idag då?
Har ni förkylda barn eller är lite hängiga själva så kom hit vetja,så kan vi roa varandra för jag lär ju bli uttråkad om några timmar =)

Hasta la vista 3 dar till Tisda

Lotta

Kommentera här: