0

Mors Dag =)

Tjoflöjt!

Tillbaka efter en trevlig fika i stan med Nikki,Marcus och Marcus pappa Tobbe,vi har bara pratat på Facebook men sågs idag för första gången,stora öppna famnen på en gång och vi hade massor att prata om,efter 2,5 timme bröt vi upp och vi hade verkligen supertrevligt =)

Lizette kom förbi på förmiddagen med en liten bok med bilder från 40 årsfesten med text till varje bild,uppskattat och väldigt gulligt...tack till Lizette,Joacim,Linda och Johann =)

För er som undrade vad inlägget jag skrev tidigare om att vara egenkär tog vägen,så tog jag bort det,jag kände mig inte helt bekväm med det jag skrev utan ångrade mig senare....så blir det ibland.

Jag fick en underbar bukett blommor av min dotter Nikki och kvällen är planerad och börjar för mig alldeles strax med ett bad och sen blir det grillat och ett gott vin till det,så tyvärr blir det inte Gospel för mig idag eftersom familjen planerat Mors Dag.

Nu ska jag bada och plaska för glatta livet....tjingeling =)

Lotta

Kommentera här: