0

Gräsänka!

Vilket fånigt namn egentligen,men så är det i alla fall, för i morgon åker gubben iväg med sina polare till Häckeberga och ska "campa" med andra ord,dricka öl och snacka brudar ;-)han åker redan på förmiddagen i morgon och Liams kompis Emil kommer och ska sova över.

Jag tycker det är så himla viktigt att man tillåter varandra att sticka iväg på sina egna grejer med kompisar, Magnus kan sticka iväg och fiska en hel dag och då gör jag annat,sitter inte hemma och väntar och surar,det finns inte i vårt förhållande,Magnus är likadan,jag sticker iväg med mina tjejer över en helg titt som tätt och han skulle aldrig få för sig att protestera.

Egentid är värdefullt och det är vi medvetna om och har en större sträckvidd än de flesta par vi känner,bara för att man är gifta innebär inte det att man sitter ihop eller hur? jag hade blivit knäpp ifall jag inte fått sticka iväg till Växjö eller Köpenhamn eller bakom huset med mina vänner över en helg,man slutar ju inte älska någon bara för att man är utan varandra då och då.

Som tur är så är vi bägge självständiga med egna intressen men vi har minst lika kul tillsammans när vi är iväg och det är vi ju rätt ofta,vi är bägge sociala och öppna människor som har lätt att träffa nytt folk och skapa nya kontakter.

Nu ska jag strax sticka iväg och träna och sen är det jobbedags till 22.15 ikväll =)

Ha en finfin Fredag!


Kommentera här: