2

Positiva Ulla!

Godmorgon kära,söta läsare då var det Lördagmorgon,här i Hököpinge blåser det kalla vindar,men snön är i alla fall borta och det är massor med sport på Tv:n =)
Jag jobbar ju i eftermiddag och ikväll så jag missar ju till exempel herrarnas 50 km,men Emelie som jag ska jobba med brukar gå att muta...höhö,ångrar ju såklart att jag var så snäll och bytte pass men så är det,bara att bita i det sura äpplet och gilla läget och positiva Ulla,det är jag det =)

På Måndag har vi pedagogisk utvecklingsdag med jobbet vilket innebär en heldag med kollegorna på hotell gässlingen i Skanör med frukost,lunch och fika och det brukar vara fantastiskt trevligt =)

Vi får väl se hur det är med Liam om det kanske blir att jag får vara hemma med honom eller om han blivit bättre den lilla fisen.

Nu ska jag se på sport!

Ha det gott.

L

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Hoppas fisen blir bättre snabbt, och att du får en underbar helg!

kram till världens bästa Lotta!

2 Lotta:

skriven

Tack detsamm Annika

Kommentera här: