1

Jag sjöng på ett dop i dag!

Det gick jättebra att repetera,tonarten var verkligen till min fördel men när det var ca 15 kvar till doper skulle börja insåg jag att det gått hål på mina nylonstrumpor,snyggt ...not!! det blev till att snabbt köra hem och byta...phu!

I alla fall så sjöng jag Lisa Nilssons Handens fem fingrar och det gick över förväntan måste jag säga,jag blir alltid väldigt nervös när jag ska sjunga inför en grupp människor som sitter och tittar på en,att sjunga för 1000 personer som dansar är inga problem,men 30 stycken som bara tittar....brrrr...men det gick bra och de var nöjda =) och lilla Ida började med att skrika som en stucken gris,men somnade sen tryggt,en sån söt liten docka!

Nu håller vi på här hemma med kalaset och jag ska lägga sista handen på salladen sen är det mesta klart inför kvällen,det blir lugnt och inte mer än de närmaste.

Så,vi hörs i morgon!

Jag önskar en fin Lördag!


Kommentarer:

1 Sara:

skriven

häärligt Lotta

Kommentera här: