1

Puss i ljumsken!

 I morgon vid den här tiden har jag semester och jag känner,som jag sagt innan,mig rätt slutkörd och trött så det är välbehövligt,men innan jag riktigt kan koppla av så ska det bli kalas för Liam på Fredag och det ska såklart bli kul,men jag vet också att vi ska göra tusen saker innan resan ,som att gå på standup i Lund till exempel,hahaha....men det ser jag verkligen fram emot och även för att jag ska dit med Annicka som jag saknar så mycket fast vi sågs nyss =)

Söndag morgon ska det tvättas,strykas och packas och jag ska bädda rent och städa så det är fint ifall det dyker ner någon som ska bo hos oss medans vi är iväg...brorsan muttrade något om det,men det vet man ju inte i alla fall så kommer Cina sköta både kylskåpsrensning och blomstervattning,alla 3,hahaha,hon kommer även skjutsa oss till Bernstorp på Måndag morgon....bästa vännen man kan ha som fixar med allt åt oss....tack <3

Nä nu ska jag fortsätta jobba, vi har fyra härliga barn att pyssla om och busa med.
Så en stor puss i ljumsken eller var ni nu vill ha den ;-)

Lotta

Kommentarer:

1 kiina:

skriven

trevlig semester vännen!

själv jobbar jag 5 dagar till o sen 3 v semester =)



kram

Kommentera här: