7

Liam 10 år

Då har vi firat Liam som fyller 10 år idag,han fick lite smågrejor som nya Pumashorts,en keps och lego och så fick han pengar i Kroatisk valuta så han kan handla vad han vill där nere...han blev jätteglad =)

Nu sitter han med sitt lego och vägrar gå och lägga sig igen och jag ska vara på Willys direkt när de öppnar för att handla det sista inför kvällens kalas,vi ska bjuda på grillbuffé med goda tillbehör och förhoppningsvis är vädergudarna med oss ikväll så vi kan sitta ute.

Carl Liam Johansson föddes en vacker sommarkväll,en varm kväll minns jag för jag hade gått runt,runt,runt i flera timmar med värkar och när vi väl åkte in var jag helt slut men var öppen 9 cm så jag hade gjort allt jobbet hemma,det var bara till att trycka ut den lille....det tog 3,5 timme från att vi kom in tills han åkte ut och jag har inte använt bedövning på någon av förlossningarna så det skyndar ju också på det hela.

Ut for han 20.22,blond och förbannad,men likt alla karlar tystnade han när han hittade en tutte och intresserade sig enbart för den....ont gjorde,sprack gjorde jag så en ny vägbeskrivnng fick göras men det var värt ALL smärta i världen för jag fick en vacker,underbar liten prins 50 cm kort och 3.1 tung.

Bägge mina barn är en välsignelse och jag älskar dom högst av allt i världen.

Idag är det din dag Liam....grattis och jag älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Grattis Liam

2 Lotta:

skriven

Han hälsar och tackar =)

3 Annika:

skriven

Så fint skrivet!

4 Lotta:

skriven

Tack =)

5 Felicia ♥:

skriven

Grattis Liam :P

Allt bra?

6 Lotta:

skriven

Tack Felicia och grattis till dig i efterskott =)

7 kiina:

skriven

grattis till liam! hipp hipp hurra!

Kommentera här: