1

Johan Glans och födelsedagskalas!

Ja jisses vilken helg jag har haft och den är ju klart inte slut ännu =)

Vi hade kalas för Liam i fredags och vi bjöd på grillat,alla fick göra sina egna spett av kyckling,fläskfilé och olika korvar,potatissallad och grönsallad och en massa olika såser som tillbehör.

Nikki hade sen gjort tårta till sin lillebror som dessert....jättegod!
Kaffe och avec och lite gottebord,en massa snack och lite bröllopskonsert tittade vi på också,han fick mest pengar att spendera på resan,men även snorkelset och nya badbyxor.Han blev jättenöjd med allt =)

I går så åkte vi till Dammstorpsgård utanför Lund och lyssnade på
Hasse Brontén,Fritte Fritzon och galet roliga Johan Glans,Annicka skrattade så hon var blöt i hela ansiktet och då skrattade vi andra åt henne mest =)

Fick en liten pratstund med Hasse efteråt och han är alltid lika trevlig och glad.....han kramas gott också ;-)
Vi lyssnade en stund på Anna Hertzman innan Magnus kom och hämtade oss och Annicka åkte hem till sitt,jag hade Lotta (barnens kusin) och hennes kille Ludde med mig som sällskap och de är jättegoa och vi hade supermysigt.

I dag är det bara packning och strykning som gäller,rensa kylen och köra in till skivesset för att handla böcker ska vi också hinna med.
Svärföräldrarna ville ha ett besök för att säga hejdå fast vi sågs i fredags på kalaset...jag väntar också på fina Anna som skulle komma och kramas hon också,hur hon ska klara sig utan mig i nästan tre veckor är för mig en gåta ;-)

Jag lägger upp lite bilder från helgen och önskar er trevliga veckor utan min bloggnärvaro och jag ska tänka på er allihop......NOT hahahahahaha.....Kram och hej och var rädda om varandra <3


   

       

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Härlig daag :)

Kommentera här: