5

En liiiiten uppdatering ;-)

Liten rapport fran Kroatien...vi har det superduper,vi snorklar,badar,solar,havar,skrattar,dricker ol,spelar spel,jag sjong med bandet i gar....saklart =) varmt och soligt varje dag och jag ar brun och fin!
Hotellet ar perfekt och alla trivs....underbart hav och klippor.
I morgon ska vi pa en battur i Skargarden hela dagen med vara nya vanner afmiljen Hanson fran Boras =)

Nu ska jag och Liam shoppas vidare,vi ar inne i Pula och har en Mamma och son dag,supermysigt.

Puss och kram till er alla fran oss =)

Lotta & Liam

Kommentarer:

1 Bara jag:

skriven

Underbart!!!!! Njut o tack!

Kram

2 svägerskan:

skriven

Härligt att höra ifrån er! Jättekul att ni har det så bra. Snart vår tur!

3 Vännen.:

skriven

Härligt.



Det låter som om Ni är i härliga Jämtland. ;)

Njut och sköt om Er.



Och Ni om 175 dagar så kommer Tomten. :)

4 Bara jag:

skriven

Ho ho när kommer ni hem egentligen???

5 Lotta:

skriven

Vi åker hem i kväll

Kommentera här: