1

The Bellamy Brothers!

Jag är inne i ett country stuk och gillar att svänga de lurviga....=) lyssnar just nu på The Bellamy Brothers

Jag har haft en mysig dag med Annapanna och barnen,vi käkade lunch i Vellinge och gick sen i lite affärer innan vi cyklade hem till dom och barnen badade i poolen medan vi satt och drack lite vin.

Väl hemma gjorde jag kycklinggryta med ris och sen har vi sett film och bara skrotat runt här hemma,i morgon är det dags att jobba med min lilla kille jag ska skola in.....*längtar* och sen är jag ledig igen till Lördag morgon.

På Torsdag ska tjejerna från jobbet komma hit och grilla och sist vi gjorde det hade vi en sjuhelsikers fest och jag hoppas såklart på en repris =)
Är det något mina brudar på jobbet kan så är det att roa sig och jag ser fram emot en rolig kväll =)

Nu ska jag snart sluta mina blå och sova gott,hoppas ni gör detsamma =)

Kram

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Tack för den vackra rosen och för en mysig dag i byn och här hemma. Ha en bra dag på jobbet så ses vi imorgon:) kram Annapanna

Kommentera här: