0

Varför just en Tisdag?

Godmiddag eller godkväll är det nog rättare sagt =)
När jag kom hem så gick jag och la mig för att sova en stund eller tre,jag sov i nästan 2 timmar och är nu pigg som en mört på kokain =)

Läste sydsvenskan och läste en dödsannons om en musiker som,vad jag kan läsa mellan raderna,har tagit sitt liv,ingen jag kände personligen,men som funnits,känd som en kanonsångare i malmös musikkretsar och som har gjort djupt intryck eftersom det finns en hel hemsida till hans ära på internet------>
här  <-------

Man blir så ledsen när man läser om unga människor som bara inte klarar av att leva med sina demoner.
Det får mig osökt att tänka på min vän Peter som,precis som den här Stefan dog en Tisdag,vad är det med musiker och Tisdagar?

Sitter just nu och dricker ett glas lånat vitt vin och lyssnar på spotify,har jobbat hela helgen och är rätt så mör.
I morgon ska vi äta middag hos Nikkis kompis Elin och hennes föräldrar för att prata om semestern,flickorna vill göra en egen utomlandsresa och det är det vi ska prata om.....

Nu ska vi äta Söndagsmiddag!

Kram

Kommentera här: