1

Mästarnas mästare!

Vilket strålande program,jag är helt såld på det,det seriösa upplägget,historiken bakom människorna och deras framgångar och vilka underbara idrottsmän.

Patrik Sjöberg , höjd
Stefan Holm , höjd
Tomas Gustavsson , skridskor
Thomas Johansson , brottning
Ulrika Knape , simhopp
Åsa Sandell , Boxning
Catrin Nilsmark , golf
Armand Kranjc , boxning
Louise Karlsson , simning
Tomas Brolin , fotboll
Agneta Andersson , kanot

Den enda jag inte riktigt hade pejl på var Nilsmark,men så golfar jag inte heller.

Jag och Nikki var och tränade i kväll och hon tycker det är kul att träna på mitt gym så nu lär jag få sällskap.


Inom kort kommer jag också få ny design på bloggen,Jessica ordnar det till mig för tredje gången och denna blir den snyggaste hittills.....tycker jag =)

Har jobbat idag och i morgon ska jag jobba kväll och jag ska jobba med Anna R,det blir nog livat och glatt...as usual.

Liam fick sin andra spruta mot svininfluensan och fått biverkningar denna gången,med lite kallsvettning och illamående,hoppas han mår bättre i morgon lille plutten =(

Nu önskar jag er en god kväll =)


Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Haha tack Lotta! Har inte märkt det...liite pinsamt faktiskt så tack för upptäckandet =) Ha det så bra! Kramar

Kommentera här: