2

Kroatien!

I morse hade jag en rutten början på dagen,sov gott under natten,hade lite konstiga drömmar dock,men inget som gjorde mig orolig,men efter alla hade lämnat huset och bara jag blev kvar så började paniken komma krypande och jag kände mig yr och lite "glasbubbleaktig"jag tog en dusch och bestämde mig för att detta skulle bli en kanondag.....10 minus ute och en strålande sol.....jag är frisk och mår bra...Kom igen nu!

Körde till jobbet och möttes av mina underbara kollegor och allt bara la sig,sen dess har jag mått bra =)
Vi var bjudna ner till Nikkis kompis Elin och hennes familj på middag i kväll för att prata semester,Nikki ska med dom till Kroatien i sommar och vi ska ju även dit är det tänkt,så det var lite snack om det.

Det var andra gången vi träffades och vi passade varandras personligheter jättebra...mycket trevliga människor,ett fantastiskt hus och mycket god mat....rött vin till de vuxna och jag och barnen drack läsk =)

Nu är vi hemma igen och snart ska jag se Medium...men först ska jag önska er en godnatt!

Kramis bananis

Kommentarer:

1 kiina:

skriven

skönt med bra kollegor...du verkar ha kanon sådana...



sj har jag världens bekymmer med en av dem..en jävla psykopat med hål i huvudet!!

ja ja jag får svälja min stolthet!



Ha en underbar dag och stor kram



//K



stor kram

2 Lotta:

skriven

Hej du!

Jag har förstått på dina inlägg i bloggen att du inte mår så jättebra på jobbet....jättetråkigt för dig =(



Ha en fin dag!

Kommentera här: