2

Grattis Helena Jonsson!

Yes!!Helena Jonsson vann Jerringpriset i går och det överlägset 67,6% av rösterna,inte illa =)
Idrottsgalan zappade vi över till ibland bara och inte ens briljante Peter Settman kunde rädda denna gala med den stora skara av humorlösa idrottsmän och kvinnor som samlats.....visst,all underhållning var inte att hurra för,långt ifrån och då menar jag i synnerhet denna kvinna som slaktade Beatles....hon hette Alisha Ali och kan ha varit den mest falsksjungande person jag hört,hon log och öste på och det blev bara värre och värre,till slut blev det så olidligt att jag lämnade rummet med händerna för öronen och ett fysiskt illamående i kroppen....hugaligen,det tragiska i kråksången är att hon själv verkade nöjd och "wailade"glatt med toner som flög överallt och satte sig som sår i öronen på publiken.

Anyway....Grattis till Helena som verkligen var värd Jerringpriset.

Ha en fin dag!

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Asså, jag kan inte titta på sånt. Jag får spunk och det kliar i hela kroppen på mig. Totalt charmlösa människor... HUA!

2 Svägerskan:

skriven

Ja fy för denna hemska "sångerska". Å allt annat som blev pinsamt. Sport som är så kul och givetvis ska vi hylla våra duktiga tjejer o killar men dessa dåliga humorlösa uppträdanden gör det hemskt. Jag kom på mig själv att skratta fast det inte var kul.

Hmm.

Kommentera här: