2

The bright side of life

Ibland så måste man bara tillåta sig att må uselt och vältra sig i självömkan för att det ska kunna vända och bli bättre,lite så mår jag nu och detta bottnar lite grann just nu med ständiga telefonsamtal jag har fått göra till min f.d psykiatriker som jag hade i Vellinge,han fick nytt jobb i Ystad men han hade glömt,visade det sig när jag behövde förnya mitt recept,att han glömt att göra en avslutning och remittera mig vidare så nu står jag i ingenmansland och har fått jaga rätt på denna läkare som skulle ringt i går och ska kanske ringa idag och här står jag,utan medicinen som gör att jag håller min Panikångest på en bra och jämn nivå....jag är orolig för att det ska ta för lång tid innan han hör av sig så att jag hinner få lite symtom igen och det blir inte bättre av detta skitvädret och det har säkert med mitt välbefinnande att göra också att jag känner så....men jag vill ha vår nu,den bästa av svenska årstider.

Jag vill kunna längta och räkna ner dagarna till resan i Juni utan att känna panik över medicineringen inte ska funka,jag vill bara få lugn och ro i själen.

Nåja,i OS går det i alla fall bra =)

Always look at the bright side of life
lycka-1.jpg

Kommentarer:

1 din dåter:

skriven

vi älskar dig och står alltid bakom, du har lärt mig att det finns motgångar. som du så bra har lärt mig hantera. love you mammsi!

2 Lotta:

skriven

Tack älskade fina "dåter"

Kommentera här: