1

Os går mot sitt slut....men inte kärleken.

Många är glada över det och i synnerhet mina vänner som kan få börja prata med mig igen.....;-)

Jag tycker det har varit ett kanon OS,kan inte klaga på brist av medaljer,ett toppenjobb har de gjort....GRATTIS!!!

Vi tog det überlugnt igår och Magnus blev dålig,började frysa och få ont i halsen och sen i natt brakade det loss med feber och frossa,fy så sjuk han blev stackarn.
Så idag är det jag som får pyssla om honom för en gångs skull.

Sitter i pyjamas just nu och ska fortsätta med det tills något annat gör att jag måste visa mig utomhus,ett besök i affären blir det mest troligt och då kan det bli att jag bara trär på mig jeansen utanpå och kör,har hänt många gånger förut och jag vet att det inte är speciellt glamouröst och lyxigt,men det skiter jag i...inte utan min PJ ;-)

Äntligen verkar det som om att snön håller på att försvinna och jag längtar efter påsken,jag bara älskar påsken,detta året jobbar jag hela påskhelgen förvisso men det gör mig inget alls,det blir bra OB,storhelg och många timmar.....fler öl i Kroatien :)

Vill också bara säga från mitt hjärta hur glad jag är över att min Tomas har funnit kärleken igen,min älskade finaste kusin är kär på riktigt och jag längtar efter att få träffa henne....

Ha en fantastisk Söndag

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Kärlek är de finaste

Kommentera här: