1

Feels like home to me!

Den gode doktorn ringde precis och genast började ett muttrande om att det var skitsnack från alla andras sida och att den ene gjorde allt för att sätta käppar i hjulet för den andre.
Jag trodde i min enfald att sjukvården var till för att hjälpa och stötta och inte göra sina patienter delaktiga i en bitter vem har gjort rätt eller fel strid.
ANYWAY!!! Receptet ska skickas in och jag ska bli remitterad till Vellinge så nu släppte trycket över bröstet igen och nu har jag precis bölat klart till filmen "Allt för min syster" en så otroligt fin och välspelad film och jag grät från början till slut och är helt slut nu,måste nog gå in och vila en stund =)

Den här låten jag kommer att lägga in fanns med i filmen och föreställ er en sommardag vid stranden, barn som leker vid stranden,vågor som skvalpar och en mor med sin sjuka dotter i famnen blunda och se bilden framför er samtidigt som ni lyssnar på den här vackra sången....


Sån här musik får en sån känslopanna som mig att totalt gå bärsärkagång i själen när det är känslor i full storm!

Visst är den fin?

 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

"kjam" <3



//L.

Kommentera här: