2

Återträff!

Johan Olsson knep den sista av medaljer i OS 2010 och nu kan livet återgå till det normala.
Jag håller på att fixa med en återträff för oss som gick ut 9:an 1986,vi sågs senast 2001 men nu är det dags igen tyckte jag och min vän Jeanette och att träffas det året alla fyller/har fyllt 40 passade väl bra?

Som det ser ut nu så har 11 stycken tackat JA och det gäller bara att hitta ett datum som passar alla och en plats att vara på,vi tänkte oss en pub eller resturang i Växjö där alla står för sitt eget kalas och stannar så länge man själv önskar.

Jag längtar tills det blir dags att träffa allihopa igen och vår klass var rätt unik,det var lika mycket killar som tjejer och vi hade en bra sammanhållning trots att vi var från två olika skolor som strålade samman i högstadiet...jag har många fina minnen från högstadiet,många tråkiga också,men mest fina.....=)

Nu är vi alla på en annan nivå vad gäller barn och familj och karriärer och vi är alla mogna 40 åringar,så jag hoppas på en toppenkväll.

Det lutar åt Maj och om det blir med respektive eller inte vet jag ännu inte,vi får se vad majoriteten tycker.
Nu ska jag strax gå och knyta mig.

Kram

Kommentarer:

1 jada:

skriven

Jaaaa!, klart att jag vill på återträff!

Bra initiativ.

Kram!

2 Lotta:

skriven

Vad bra då =) =) då hörs vi av framåt!

Kommentera här: