0

Tacksam för att ni finns!

Godmorgon!
Vi sov till halv elva i morse jag och Liam,helt sanslöst skönt,vi la oss strax efter 23 i går och sen vaknade jag som vanligt till vid 6.30 men lät inte jobbiga tankar börja snurra utan kröp närmare Liam och somnade om gott =)

Nu väntar vi besök av Anna,Uffe och barnen och vi ska fika lite på goda bullar och sen tar de med Liam hem och han stannar där tills Magnus slutar för jag ska ju som sagt till Höllviken på lite julfest med tjejerna från jobbet,det är skönt att ha lite annat att tänka på än flytten och hur jag ska få till det med allt,men det börjar rätta till sig och som sagt så många fina människor finns runtomkring mig längs vägen...tacksam för er alla <3

Det kommer att återgäldas till er alla som på något stort eller litet vis hjälper mig.

Jag har känt mig otroligt splittrad och ofokuserad så länge nu,jag har tagit ut min frustration på fel personer som verkligen inte förtjänat det,men jag har bett om förlåtelse och dom vet att jag inte menar något för detta är ju inte jag egentligen,jag landar snart ordentligt och hoppas att alla snart får se och träffa den vanliga Lotta igen =)

Men i min värld så tillåter man sina nära och kära att faktiskt få felprioritera ibland,för så är livet  och om man som jag har levt i en lycklig bubbla i så många år helt plötsligt ska leka vuxen i den riktiga världen,då kan det bli väldigt tokigt.

Men jag börjar så sakta få bukt med det,nu är julen snart över...den har inte varit så himla rolig,till nyår jobbar jag och har liten att ägna all min tid och kärlek på och sen kommer ett nytt år och ljusare tider och jag hoppas att både jag och Magnus snart kommer på normala banor igen.

Kärlek har jag massor att ge och mina barn får allt just nu,men visst hoppas jag och önskar både mig själv och Magnus att få möta någon vuxen att slösa den på och som jag sagt innan,den kvinnan som lyckas få Magnus får så mycket kärlek och lycka så hon kommer bli alldeles snurrig och hon MÅSTE vara en kvinna att uppskatta det annars får hon med mig att göra,barnen är jag inte ett dugg ororlig för,han skulle aldrig släppa in en kvinna i sitt liv som inte accepterar barnen och detsamma gäller mig,en man som inte gillar barn eller det faktum att dom är i mitt liv har inget där att göra,mina barn kommer alltid att gå först i alla situationer.PUNKT!!!!

Detsamma gäller den man jag eventuellt skulle träffa,har han barn så förutsätter jag att han sätter dom före mig om det gäller något ....

Nu ska jag sätta på kaffe till mina gäster och njuta av min lediga dag med min älskade son och de allra bästa vännerna....usch,nu blev jag alldeles tårögd......Kram på er!

Lotta med fokus i tanken =)


Kommentera här: