3

God Jul och goda vänner!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen....goda vänner är det ont om men jag har lyckats fånga in dom allra bästa....i mitt förra inlägg så hade jag sådan panik att jag inte fick luft,men ett samtal efter det andra,en kram och ett löfte om hjälp så känns allt mycket bättre nu.


Jag har jobbat ikväll och är nu hemma och njuter av ett glas vin, går och packar lite inför en eventuell tripp till Småland på Lördag.

Jag önskar er alla en underbar och fröjdefull jul,kör försiktigt om ni ska ge er ut och krama och älska varandra så mycket ni bara orkar för en dag kan det vara försent =)

God Jul!!!

Lotta

Kommentarer:

1 dottern:

skriven

ett samtal bort finns jag.

Älskar dig så mamma.

Du är den finaste jag vet, glöm inte det.

Tack för jag är din dotter och ingen annans.

2 Lotta:

skriven

Du är den finaste dotter en Mamma kan ha,älskar dig mest av allt <3<3

3 Anonym:

skriven

God Jul till dig och de dina!



Kati

Kommentera här: