4

Stockholm i November

Jag har fått ett nytt kusinbarn,en liten gosse som föddes i morse,en välskapt och fin liten kille som går under arbetsnamnet Chabo.

Det är min mellankusin Anders i Märsta som fått sin tredje son,ja och hans fru också förstås haha så jag kände att jag så så gärna ville åka upp,men att få hyfsat billiga tågbiljetter snarast var inte det lättaste så det blev i November, jag åker upp den 12 -14 och jag längtar redan =)

Då får jag träffa Tomas nya kärlek Jennie också =)

Nu har jag massor med kusinbarn 14 stycken och då är det ett par som ännu inte ynglat av sig.
I alla fall så blir det Stockholm i höst och spontan som jag är så skedde det snabbt, det tog 5 minuter från att frågan ställdes tills att biljetterna var bokade och klara =)
Det pratades löst om en kryssning ;-)

Sen sköljde tvivlen över mig....kommer jag att kunna åka? har jag kanske fått ett tråkigt besked efter Mammografin....ja ni hör,där är det ångesten som tar över...jag har så svårt att planera alldeles för långt fram egentligen,jag tycker det är att ta livet för givet,att jag självklart kommer att kunna åka,varför inte? men så funkar det tyvärr i min hjärna ibland =(

Jag inser att det är svårt att förstå det är nog därför jag är så spontan och impulsiv som jag är...vill liksom passa på medan jag kan och mår bra.

Anyway....ville bara säga det och att jag ska till Malmöfestivalen med Annapanna och barnen i morgon och kolla läget och förhoppningsvis få spana in svägerskan Carina som sjunger med sin gospelkör =)

Nu ska jag in på Fejjan...hej på er =)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hallooooo!



Kul att du skall få åka till rikets stora stad.... men när kommer du/ni till Metropolen Borås...



Vi längtar efter er!



Kryssning...inte fel... nej faktiskt inte... det kan ju bli en övning inför en ev. kommande kryssning i Västindien... jag skall bara vinna på TRISS först.... hänger du med då?



Hmmmm.... har du varit på mammografin? Svaret kommer bli okej.... ska du se... det hoppas vi och tror.



Adios amigos!



Kati

2 Sara:

skriven

Njut av stockholm!! :)



Neeej.. inte ngt jobb haha

3 Anonym:

skriven

Kati...klart jag följer med,kan man åka buss dit ;-)

Kram och vi saknar er också <3

4 svägerskan:

skriven

gå gärna inom Hilton vid Slussen. Fråga efter Freddan i receptionen - han blir så lycklig när det är någon som hälsar på hemifrån. Det är ytterst sällan ju.

Kommentera här: