6

Jag gjorde en Markoolio och kom undan med det =)

Vi kom till Peter och Carina vid 18 igår kväll,ett par nya ansikten dök upp,trevliga ansikten som var lättsamma och roliga =)

Indelade i lag började vi tävla,kast med liten kräfta,pilkastning,prick kon med ringar och annat kul och sen blev vi bjudna på en god buffé för att "bonna" lite innan kräftor och snaps,det var goda pajer,ostar och diverse tillbehör till det.

Visor och glada tillrop och såklart dåliga skämt(ja,jag stod för dom) jag sitter på jobbet nu och har inte hunnit lägga in bilderna så jag får göra det när jag kommer hem.

kräftor,räkor,musslor och bröd kom lite senare och det var så gott....fantastiskt smakligt var det och trevligt sällskap på bägge sidor om mig =)

Jag tog ett par snapsar och sen höll jag mig till vin resten av kvällen....sen blev det dans.....80 tals musik för 10 40 + are kan bara gå på ett sätt och det gjorde det,dansuppvisningar,gruppdans och solodans blev några av attraktionerna,jag gjorde en " Markoolio" som sedan blev ett genomgående tema på alla foto,som ni kommer på se =)

Helt plötsligt var klockan 02.30 och det blev dags att ta taxi hem och klockan 03 ca var jag i säng med festfrisyren intakt och när jag klev upp några timmar senare var frisyren fortfarande likadan(nåja nästan) hahaha och så här ser jag ut idag,mindre lockar och kudden kvar men ändå
 jag är väldigt pigg idag och tog det faktiskt lugnt med drickat,ska man jobba dagen efter så ska man....finns ingen ursäkt att dyka upp bakis och eländig...redighetsministern har talat *mohaha*

Nu mina vänner ska jag fortsätta jobba,tog en liten paus bara och så återkommer jag med bilder senare....Oki?

Kram och ett superduper mega TACK till Peter och Carina för en fantastiskt trevlig kväll =)


----------------->Bilder <-----------------------

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Lika söt som alltid

2 Lotta:

skriven

Tack Sara,vad gullig du är <3

3 Kati:

skriven

Ni verkade ha haft en kul kväll/natt... roligt.



Vann du tävlingarna?



80 -tals musik... the best... då var men i high prime!



Vad är att det att göra en Markolio?... nu är det jätte spännande att få se korten... för här har jag uppenbarligen en kunskapslucka.



Ha det gott... Borås... klart slut!



Kati



4 Anonym:

skriven

Att göra en Markolioo är en typ av dans,man håller upp ena benet och gungar det fram och tillbaka...haha,jättetöntigt :)

Vi kom trea jag och min bordsherre Micke =)

5 svägerskan:

skriven

Tusen tack själv! Festen blev urlyckad tack vare er alla som bjöd så på sig själva. Vi är jättenöjda och glada.

6 Lotta:

skriven

Vad härligt Carina,ja det var väl en underdrift att alla bjöd på sig själva hahaha.

Puss

Kommentera här: