0

Gå in i dig själv!

Dagen började med ett träningspass,efteråt gjorde jag varsin köttbullsmacka till mig och Liam och vi såg Hem till gården som visade två otroligt känslosamma avsnitt, till och med Liam grät.

Efter lunch hämtade vi Emil på fritids och åkte in till Magnus på jobbet för han hade glömt en sak till sin träning idag och sen blev det korv och glass på IKEA.

Emils Pappa Richard masserade mig under eftermiddagen,vilket gjorde underverk för min nacke och sen efter det provade jag yoga för första gången i mitt liv och jag försökte verkligen,men nä....inget för mig,när hon förklarade hur man skulle gå in i sig själv så ploppade ju såklart min visuellt sjuka humor upp och jag såg mig själv öppna en dörr och kliva in i mig själv och ja....så var det förstört,sjunga mantran och sånt....inte min grej....men nu har jag provat på det och vet hur det går till.

Nu är det middagen som är på gång,kulinariskt värre med korv stroganoff och pasta....=)

I morgon börjar skolan för Liam och mitt vanliga jobbeschema är igång också,det ska bli rätt skönt med rutiner igen,det behövs!
Jag får ju i och för sig ett nytt schema men jag vet hur jag ska jobba dag för dag och det är oregelbundet och flexibelt,som jag gillar =)

Rimmar inte bra det där med att behöva struktur men ändå vilja arbeta flexibelt.....ja jag vet inte men så länge det funkar så kör vi på det.

Regnet vräker ner och det är höst i Skåne,jag har tänt värmeljus och ikväll är det Medium som jag slaviskt följer....me love Allison Dubois <3

Ha en bra kväll så ses och hörs vi snart =)

P.S Ett stort tack till "Bara Jag" som lämnade en sådan fin kommentar i förra inlägget...läs gärna hennes SKÅNSKA blogg =)  D.S

Kommentera här: