4

Gnäggur,gnäggur

Godmiddag gott folk,hoppas ni har haft en härlig helg och njutit av det vackra vädret?

I går var det dags att rida Islandshäst vi blev hämtade av Johann och så mötte Lizette och Linda upp oss,Joacim var med sonen på fotboll så han slöt upp senare.

Vi fick varsin kuse,jag fick Krummi,en matglad krake och Magnus fick Nooi en lugn och sansad pålle,vi fick pyssla lite med hästarna först och sen sätta på alla selar och sadlar och filtar och allt vad de ska ha på sig innan vi fick leda ut hästen i paddocken för att öva lite...ja upp kom jag ju sent omsider och det var svårt att hitta balansen,men när vi gått runt och övat tölt och skritt så gav vi oss ut på tur....härligt väder och vacker natur,Krummi var som sagt matglad och stannade titt som tätt för att äta lite och där satt jag och försökte hålla balansen hihi...nåja,vi var iväg lite över en timme och när vi kom tillbaka skulle allt av igen och hästarna fick mat.

Vi åkte hem till Lizette och Joacim och där fick jag ett glas vin, våra män körde och hämtade alla barnen som var utspridda lite här och var,till slut var alla samlade och vi kunde äta,vi åt två olika sorters pastasallader och vitlöksbröd,vin till det...gott.

Kaffet var från början tänkt att intagas på stranden,men det blåste lite kyligt så vi blev kvar hemma hos Lizette och Jocke i stället.

Vid 17 snåret fick vi skjuts hem och väl hemma tog jag ett glas vin och ett korsord och satte mig i trädgården för att njuta av livet,jag hade hoppats på att Anna skulle komma över så jag kunde berätta för henne och visa fotona,men hon pallade inte så där satt jag själv och glodde...när jag gick upp så hade Liam somnat på golvet framför Tv:n,han var helt slut efter att ha sovit över hos Sebastian och varit uppe sent =)

Själv slocknade jag väldigt tidigt för i Lördags hade vi grillat med Nikki och Marcus som firade 1 år och även kusin Annica kom ner och det blev mycket trevligt =)

De unga tu var på Jensens böfhus och sen på bio i går för det var då det var 1 årsdagen,de är så söta.

En händelserik och rolig helg med fina, fina vänner som såg till att jag hade det bra....tack snälla ni för presenten och för att ni finns.

Puss och Kram

 Herr och fru Macahan

 Maken,jag och Krummi

 Linda,Magnus,jag och Lizette

 Joacim och Johann

Kommentarer:

1 anna:

skriven

Hej Låter som en kanon dag sorry att det blev fel igår men jag kommer gärna en annan dag och tittar och lyssnar (läs: tar ett glas vin). Ha en fin måndag kram

2 e-k:

skriven

En härlig dag låter det som, guldkorn att samla coh ta fram en dålig dag



Kram

3 Linda:

skriven

Tack själv, vi hade en kanon mysig dag! Har du lite plats kvar i albumet du fick när du fyllde..., på din ... års dag, ehh... för fem år sedan?! Dessa bilder ska ju såklart in där!



//Kram, L.

4 Lotta:

skriven

Klart jag har plats i albumet,jag bläddrade i det häromdagen faktiskt =)



Kram

Kommentera här: