0

Lön in,lön väck!

Lönedag och det ska göras en massa,jag är nitisk när det gäller att betala räkningar....samma dagen lönen kommer in ska det betalas,annars mår jag inte bra,det ska vara klart och sen kan man planera diverse inköp eller sparande(haha)betalade även slutsumman på resan också...några sköna tusenlappar men även några över =)

Ikväll har vi föräldrarmöte på jobbet och det är alltid lika trevligt att få lite kvalitetstid med föräldrarna,det är ju ofta bara telefonkontakt och det är behövligt att sitta ner och prata ansikte mot ansikte.

Så,det blir en lång arbetsdag och med detta sagt ska jag gå och lägga mig en stund och läsa tidningen,för handlat har jag gjort och räkningarna är betalda,diskmaskinen ska tömmas och sen får familjen göra resten när de kommer hem i kväll.

Japp,så får det bli :)

Godmorgon!

Kommentera här: