7

Välkommen Torsten!

En familjemedlem har anslutit sig till oss.....Torsten!

Torsten är en man i sina bästa år,han har gått många mil och med åren antagit en vinröd färg,han har funnits i 3 andra familjers liv tidigare och nu är han nystylad och har bytt ut lite skvanker och han tillhör oss.

Hans namn är Torsten och hans efternamn rimmar på sitt och träng.....just det..Citroên!

Han kom till oss en Torsdag(igår)och fick därför namnet Torsten....Rosita och han har bekantat sig under natten och om de har parat sig vet jag dock inte men skulle dom hade det blivit en orange SMART bil troligtvis.

Jag är långledig i helgen och dagen har börjat med tvätt och träning,efter en dusch ska jag in till Malmö för att handla födelsedagspresenter =)

Jag önskar er en härlig Fredag och helg!

Lotta & Torsten

 Inte vår Torsten,men så ser han ut =)

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Ohh, grattis! Det är så spännande med ny bil!

Hälsa Torsten att om han inte får till det med Rosita så kan han få bjuda ut min vinröda fransktalande kurviga Renault - "en bil för två, en sitter i och en knuffar på..."

Här väntar storstäd nu!

//Kram, L.

2 Lotta:

skriven

Haha,ja det ska jag göra Linda!

Lycka till med storstädningen =)

3 Annika:

skriven

Torsten e fin!

Kramilikram till världens bästa Lotta! <3

4 Lotta:

skriven

Kram tillbaka Annika =)

5 Sally:

skriven

torsten var ju himla fin

6 Bara jag:

skriven

Ha ha ha jag hoppas på parning, vilket extra knäck ni haft då! Bilparning...Trevlig helg! Kram

7 Lotta:

skriven

Bilparning AB...ring så skapar vi ;-)

Kommentera här: