4

Jättetråkigt!

Jag skriver ofta inlägg och tycker att jag underhåller min blogg ganska bra och när jag tittar på statistiken så är ni en hel del som läser.

Får man ingen feedback tappar man lusten att skriva och man tror ju att det inte är någon kul läsning,,tittar man på mina senaste inlägg är det nästan ingen som kommenterat(tack ni som gör det)...så nu har jag börjat tappa sugen =(...jag försöker också skärpa mig och kommentera hos de bloggar jag läser.
Givetvis tvingar jag ju ingen att skriva hahaha...men det flyter på mycket bättre med en och annan kommentar ;-)

Vi får se när nästa inlägg kommer så tills dess :

Ha en underbar dag =)

Lotta

 Det blir mycket kaffe idag då jag jobbar till 22.15.....

Kommentarer:

1 Erika Boson:

skriven

Kära lilla du...ditt bloggeri är hur bra som helst. Går in nästan varje dag och läser o skrattar, gråter,blir "wiii ar ö lått ö lajk". Härligt. Du får inte sluta med detta.,,.utan fortsätt i samma kanonanda!!! You rock!!!

2 Sara:

skriven

Taack :)

e faktiskt nöjd med den :)

Meen nej lOTTA, du får inte sluta blogga..

puscha på

3 karina:

skriven

Hej vännen! förstår precis hur du känner...precis likadant på min blogg... känns alltid lite extra kul med ngn kul kommentar eller ett beröm för mina foton (som jag fick av dig =) TACK!!!) Ha en underbar kväll och helg!!

kramis

4 Lotta:

skriven

Tack söta ni....=)

Kommentera här: