6

Indoor Walking!

I dag är det dags för att prova Indoor Walking för första gången,jag har provat själva redskapet men inte 30 minuter non stop...mina lår kommer att krampa =)

Två snubbar har precis varit här och rensat rören,vi har länge haft en diffus lukt...typ som en skunk har dött någonstans i badrummet och det tog dom 10 minuter för att hitta "skurken" det var en gummigrej...tack och hej!

Nu kanske man kan gå på toaletten utan att få skulden att ha mögmage...haha.

Annars är det utvecklingsamtal med Liam idag på skolan innan jobbet och sen jobbar jag till 22.15 i kväll så jag vet vad jag ska göra idag.

Var och köpte en födelsedagspresent till Melwin som fyller 2 år på Tisdag,det är kul att handla när de är i den åldern,för då finns det ett så stort utbud och de blir glada för allt =)
Hans mormor Cina fyller 3 dagar efter och där är det lite svårare att handla något,men hon har ju köpt sig ett litet torp så det blir nog ett presentkort på Vellingeblomman eller dylikt,så kan hon köpa vad hon vill.

Ja vi får se hur det blir.....solen skiner från en klarblå himmel och det är rätt kyligt ute och det är så härligt så härligt!

Nu önskar jag er en skön och fin dag!

Lotta


Edit : Fy fan vad jobbigt det var,men väldigt kul,jag har redan skrivit upp mig på ett nytt pass =)

Kommentarer:

1 Sally:

skriven

detsamma till dig

2 Linda:

skriven

Håller tummarna för både dig och Liam idag =D



//Kram, L.

3 Lotta:

skriven

Tack Linda =)

4 jada:

skriven

Gud vad duktig du är med ditt tränande!

Önskar jag hade hälften av din träningsenergi!

Kämpa på!

Kram Jessica

5 Sara:

skriven

du har blivit utmanad i min blogg :)

6 Lotta:

skriven

Tack Jessica och tack Sara,jag ska kolla =)

Kommentera här: