4

Höstrusk!

Godmorgon,det är riktigt höstrusk ute och jag älskar det...jag är lite knäpp på det viset =)

I går tittade vi på "Män som hatar Kvinnor" på DvD och jag somnade efter 20 minuter och det är inget gott betyg,jag tyckte att Noomi Rapace var en rätt dålig skådis,det lilla jag såg i alla fall...jag får kanske ge den en chans till ;-)

Vaknade dock med munsår och en vagel i ögat,så det är troligtvis en förkylning på gång och/eller goa veckan och en vagel i ögat är inte kul,det gör ruggigt ont.

Sitter och lyssnar på Regina Lund på Rix Fm och det är låååååååååångsaaaaaaaaaamt att lyssna på...nu tuggar hon äpplen i direktsänd radio...mysigt.

Ska iväg till jobbet om en stund så nu ska jag göra iordning här hemma,men jag önskar er en härlig dag!

Kram från Lotta

Se hela bilden

Kommentarer:

1 Bara jag:

skriven

Jag har också velat se den filmen men nu kanske jag ska vänta på ditt slutbetyg! Ha en härlig måndag! Kram

2 Annika:

skriven

Jag kunde verkligen inte slita mig från böckerna. Filmen var bra, men inte som bäckerna. Det blir det ju aldrig ändå.

Kram till dig i höstrusket!

3 Erika:

skriven

god morgon! Älskar hösten regn blåst = mysfaktor hög! Framförallt alla färger som lyser upp. Nu ska jag sätta på lite kaffe o bara njuta av allt o alla jag har runtomkring mig. Kramen

4 Jada:

skriven

Älskde böckerna o tyckte filmen var super, flickan som lekte med elden var dock inte alls lika bra..

Ha en bra dag!

Kommentera här: