1

Hösten är en mjuk övergång mellan sommar och vinter!

Idag har jag jobbat morgonpass och var hemma redan klockan 13 efter jag handlat,Liam ska hämtas klockan 15 så nu ska jag passa på att röja undan och städa toaletterna.....tråkigt men nån måste göra det och det brukar bli jag eftersom jag är hemma mest.

Till helgen blir det 50 årsfest och 5 årskalas...kraftiga kontraster men lika viktiga,vi ska försöka klona oss på något sätt,Nikki och Marcus ska passa Liam sen på kvällen och Marcus kommer både att hämta och lämna oss...perfekt med chaufför =)
Nu är det höst,det är kyligt på morgonen och man kan snart börja med värmeljus,det är lite mörkare både morgon och kväll och löven virvlar iväg i all snabbare fart...det är dessutom liiite jobbigare att gå upp på morgonen och man slussas sakta in i hösten som senare ska bli vinter.

Ännu har jag inte hört något om låten jag sjöng in,jag får lite frågor om det för deadline är idag,men jag hoppas att de snart skickar den till mig så jag får lyssna på slutresultatet,är väldigt nyfiken på de andra låtarna som jag la kör på också.

Annars är det inte mycket nytt som händer i mitt liv, allt rullar på och jag har ju utbildningen i Växjö att se fram emot dit jag och Anna R ska åka till och om jag har tur så ska jag träffa några av de gamla vännerna där uppe.

Nu önskar jag er en härlig eftermiddag =)

Kram

Kommentarer:

1 svägerskan:

skriven

det ska bli spännande att höra om det blir du!

väntar själv med spänning på vår skiva, kommer ut nu i oktober. vi ska ha release-party och jag hör av mig när det är dags!

Kommentera här: