3

En utmaning !

60 frågor

Har blivit utmanad av Sara  så får väl ta och göra detta :)


1. Hur gammal är du om fem år? 44 år
2. Vem var den sista du träffade? Camilla på jobbet
3. Hur lång är du? 1,65
4. Vilken var den senaste film du sett? Män som hatar kvinnor(20 minuter av den)
5. Vem ringde du senast? Min dotter
6. Hur löd ditt senaste SMS och till vem? Magnus-jag kör nu
7. Vad är dagens planer? Dagens planer var att träna och gå på utv.samtal samt jobba,allt är gjort
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Pass
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 06.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Havet
15. Vilken plats föredrar du minst? Väntsalen till Tandläkaren..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Var som helst bara jag är lycklig
17. Vad skrämde dig som barn? Kommer inte riktigt ihåg
18. Vem fick dig att skratta senast? Ett barn på jobbet
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nope
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? JA! Att prata med folk är underbart :)
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Det får jag se när de sker..
29. Tycker du om kinamat? Mums!
30. Tycker du om kaffe? Jag älskar kaffe
31. Vad dricker du till frukost? Apelsinjuice eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Höger
33. Kan du spela poker? Nej, så utmana inte mig
34. Tycker du om att mysa? Alltid härligt
35. Är du en beroendemänniska? Japp
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Inte fler än de jag har
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Danska, lite norska..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jodå
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav
41. Vad spenderar du helst pengar på? Fest för våra vänner
42. Äger du dyra smycken? Njae, de är dyra för mig
43. Har du någon gång testat narkotika? japp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en kanelsnäcka min dotter bakat
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på höger knä
47. Vad har du för ringsignal? En som fanns i mobilen..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej
49. Flirtar du mycket? Njaee...väldigt oskyldigt i så fall,jag är lyckligt gift
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Den är tagen i jobbussen
51. Kan du byta olja på bilen? Självklart
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? En sorts kärlek hette den nog tror jag
54. Läser du dagstidningen? Japp Kvp
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja
56. Dansar du i bilen? Rätt svårt i en liten Kia,men visst =)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Indoor Walking 10.30 glöm ej!!!
59. När var du i kyrkan senast? När min musikerkollega Stig begravdes =(
60. Vilka personer utmanar du? Karina & Grynet

Enjoy

Kommentarer:

1 Bara jag:

skriven

hi hi hi jag antar den men ikke ikväll!

2 Lotta:

skriven

Ok,så bra =)

3 Sara:

skriven

:)

Kommentera här: